Cégalapítás Romániában

Román Cégalapítás Menete
A romániai cégalapítás feltételei egyszerűek és átláthatóak, így könnyen megértheti, mi kell a cégalapításhoz, hogy vállalkozása sikeresen működhessen.
Cégalapítás menete, lépésről lépésre...
A cégalapítási folyamat egy telefonos konzultációval kezdődik.
A céget meg tudjuk alapítani személyes megjelenés nélkül is ugyan azért az árért!
Ön biztosít nekünk 3 lehetséges cégnevet, prioritási sorrendben, mi pedig igyekszünk majd lefoglni az első választását. Amennyiben nem lehetséges, úgy a második, illetve harmadik nevet foglaljuk majd le.
Névfoglalás után egy opcionális személyes találkozó egyeztetése következik, közös megegyezzés alapján egy lefoglalt időpontban a nagyváradi SOHO Irodaházban. A nagyváradi megjelenés biztosítja a találkozót az ügyvezető úrral aki egyben a székhelyet is biztosító irodaház tulajdonosa. Ez után egy jogi konzultációra kiséri majd önt ahol az ügyvéddel a cégbejegyzési papírokat fogja aláírni. Ugyanekkor, amennyiben szükséges, igényeljük az ÁFA-regisztrációt és az uniós adószámot, amely minden új cégnek alanyi jogon jár.
Amennyiben ezt szeretné személyes megjelenés nélkül megtenni a folyamat online is elvégezhető. Elküldjük emailben a formanyomtatványokat, ön kinyomtatja, aláírja, bescanneli es visszaküldi nekünk emailben. Ügyvédeink ezt feltöltik a cégbíróság honlapjára. Az ezt követő folyamat pedig megegyezzik a feljebb leírtakkal.
Az ezt kovető cégbejegyzés folyamata körülbelül 3-4 munkanap alatt kész.
Ezután szükségeltetik még egy utolsó nagyváradi találkozó a bankszámlanyitáshoz illetve a könyvelő kiválasztásához es vele történő végső megbeszéléshez.
Az aktuális román törvények szerint a cégbeírás folyamata (a bankszámlanyitás kivételével) személyes megjelenés nélkül is kivitelezhető.
Ne felejtse el, hogy a folyamat alatt csapatunk mindvégig ön mellett lesz és segít majd hogy minden zökkenőmentes legyen!
Hogyan is fogjunk hozzá a cégalapításhoz?
Konzultáció
Névválasztás (minimum 3 név)
Névfoglalás
Személyes megjelenés
(opcionális)
Ügyvédi tevékenység
Uniós adószám
ÁFA-regisztráció
Cégbejegyzés folyamata (3-4 munkanap)
Bankszámlanyitás
Könyvelő kiválasztása
Cégalapításhoz szükséges papírok:
Érvényes Személyi Igazolvány és Lakcímkártya
vagy
Érvényes Útlevél
Áraink
Romániai Lakcím Igénylés
(Cégtulajdonosoknak/Ügyvezetőnek)
200€ /lakcím/fő/1 év
-
Nagyváradi lakcím 5 évre
-
Lakcímkártya egy nap alatt megszerezhető
-
Kettős adózás elkerülése
-
Adóspórolás lehetőségek
-
Román osztalékfelvételkor az osztalékadó 10% lesz
-
A lakcímkártya átvétele után 183 nappal tulajdonosa román adórezidens lehet amennyiben tulajdonosa igényli, ennek folyamata pedig igazán egyszerű
Romániai Lakcím Igénylés
(Magánszemélyeknek)
200€ /lakcím/fő/1 év
-
Nagyváradi lakcím 5 évre
-
Lakcímkártya egy nap alatt megszerezhető
-
Román rendszámú gépjármű névreírásának lehetősége
-
Román bankszámlanyitás egyszerű igénylése
-
A lakcímkártya átvétele után 183 nappal tulajdonosa román adórezidens lehet amennyiben tulajdonosa igényli, ennek folyamata pedig igazán egyszerű
A román cégalapítás egyéb feltételei
A cég alapítása izgalmas, ám sokszor kihívásokkal teli feladat lehet. Ám ne aggódjon, mert mi itt vagyunk, hogy segítsünk Önnek minden lépésben!
Magyarországon egyre többen döntenek úgy, hogy vállalkozást indítanak, hiszen az ország gazdasági környezete kedvező, és a cég alapítása Romániában viszonylag gyorsan és egyszerűen elvégezhető.
Fontos tisztában lenni azzal, milyen cégalapítási feltételek vannak, és pontosan mi kell a cégalapításhoz, hogy a vállalkozás zökkenőmentesen indulhasson.
Ezért is kezdjük a folyamatot az első lépéssel, ami egy egy telefonos konzultáció, ahol megoszthatja velünk vállalkozási ötleteit és elképzeléseit. Segítünk Önnek eligazodni a cégbejegyzés folyamatában, és válaszolunk minden kérdésére.
Cég alapítása Romániában – mit jelent?
A cég alapítása Romániában jogi személy létrehozását jelenti, amely hivatalosan bejegyzésre kerül a román cégbíróságon. Leggyakrabban korlátolt felelősségű társaság (SRL) formájában történik, amely az országban a legelterjedtebb vállalkozási forma.
A cégalapítás lehetővé teszi, hogy a vállalkozás hivatalosan működjön, szerződéseket kössön és törvényesen adózzon.
Mi kell a cégalapításhoz Romániában?
Amikor cég alapítását tervezzük Romániában, fontos tudni, mi kell a cégalapításhoz. Először is szükség van egy vagy több alapító személyre, akik lehetnek természetes személyek vagy jogi személyek. Továbbá szükség van egy székhelyre, ahol a cég hivatalosan be van jegyezve.
Ez lehet bérelt iroda vagy székhelyszolgáltató által biztosított cím. A cég tevékenységi körét is pontosan meg kell határozni a cégalapítás során, mi ezekben a feladatokban segítünk.
Cégalapítás feltételei – a fontos lépések
A cégalapítás feltételei Romániában szabályozottak, és pontosan követni kell a törvényi előírásokat. Az első lépés a cég név foglalása, amely után össze kell állítani az alapító okiratot és más szükséges dokumentumokat. Ezeket be kell nyújtani a román cégbírósághoz.
A gördülékeny folyamat érdekében második lépésben miután megerősítette az Ön által preferált cégnévlistát, mi gondoskodunk arról, hogy lefoglaljuk az Ön által elsőként kiválasztott nevet.
Amennyiben ez nem lehetséges, a második vagy harmadik választásra fókuszálunk.
Fontos megjegyezni, hogy a cég alapításához szükséges dokumentumokat hitelesíttetni kell, és adott esetben lefordítani hivatalos nyelvre. Ezek után a cégbíróság bejegyzi a céget, és kiadja a működéshez szükséges engedélyeket.
Egyéb tudnivalók a cégalapításhoz Romániában
Romániában a cég alapítása során nem kötelező személyesen megjelenni, sok esetben az egész folyamat elvégezhető online vagy meghatalmazott útján. Ez megkönnyíti a külföldiek számára is a cégalapítást.
Az ÁFA-regisztráció és az uniós adószám igénylése is része lehet a cégalapítás feltételeinek, amely segíti a vállalkozást az európai piacon való működésben.
Ezért is szervezünk egy személyes találkozót Önnek a nagyváradi SOHO Irodaházban, ahol munkatársunkkal és az ügyvédünkkel találkozhat egy konzultáció keretén belül. Itt aláírhatja a cégbejegyzési dokumentumokat, és ha szükséges, intézzük az ÁFA-regisztrációt és az uniós adószámot is amennyiben ezt kéri hiszen ez alanyi jogon jár alapításkor.
Mennyi idő a cégalapítás Romániában?
A cégbejegyzés folyamata általában 3-4 munkanapig tart, miután minden szükséges dokumentumot aláírtunk és benyújtottunk.
Szakértői csapatunk segít a cég alapításában
Romániában a cég alapítása gyors és egyszerű folyamat, ha tisztában vagyunk azzal, mi kell a cégalapításhoz és betartjuk az erre vonatkozó cégalapítás feltételeit. A megfelelő előkészítéssel és szakértői segítséggel a cégalapítás gördülékenyen mehet, így hamarosan megkezdheti vállalkozását a piacon.
Ezt követően az utolsó lépés egy újabb találkozó a nagyváradi irodaházban, ahol segítünk Önnek a bankszámla megnyitásában és egy megbízható könyvelő kiválasztásában.
Ha Ön is tervezi a cég alapítását Romániában, forduljon hozzánk bizalommal, és segítünk, hogy a ceg alapitas minél gördülékenyebben és gyorsabban menjen végbe.